Skip to main content

4 بینش تجربه مشتری از ماهی قرمز آبی

4 بینش تجربه مشتری از ماهی قرمز آبی


چه کسی کتاب الکترونیکی رایگان را دوست ندارد؟ من می خواهم به یک فریاد بزرگ به Voiance خدمات زبان برای دادن بهترین SWAG تا به حال در ICMI تماس با مرکز نمایشگاه امسال است. یکی از کتاب های رخ داده است به ماهی قرمز آبی توسط استن فلپس و اوان کارول. سری ماهی قرمز فلپس به مدت طولانی در فهرست باید به عنوان خوانده شده. با مانع از واقع خرید کتاب حذف شده، من کبوتر داده in.Big راست به مدت طولانی به یک موضوع مورد علاقه به من و در همان نفس، یکی که مشکل به بسته بندی کردن ذهن من در اطراف بوده است. در آبی ماهی قرمز، فلپس و کارول عنوان مثال پس از به عنوان مثال از شرکت هایی که در حال آوردن داده های بزرگ و داده های کمی با هم به فرد تجربه مشتری برجسته. آنها شکستن کتاب به سه R است، صحبت کردن در مورد چگونه سازمان ایجاد روابط، پاسخگویی و آمادگی با مشتریان.
باز هم، من کمی آهسته در این داده های بزرگ بحث داده های کمی است. اجازه دهید من مکث و ارائه یک تعریف عملی است. فکر می کنم از داده های بزرگ به عنوان سازمان همه چیز در مورد مشتریان و کاربران خود را به عنوان یک کل جمعی مطمئن شوید. است که در آن مجموعه ای از داده ها، شما می توانید روند جذاب پیدا کنید. در حال حاضر در مورد داده های کمی به عنوان داده منحصر به فرد برای هر مشتری فکر می کنم. در طول چند لحظه بعد، من می خواهم به برخی از نمونه های مورد علاقه من از شرکت آوردن داده های بزرگ و کوچک با هم.

اگر شما با Fitbit آشنا نیست، آن را یک گروه که کاربران در اطراف مچ دست خود را که اجازه می دهد تا آنها را به پیگیری اطلاعات تناسب اندام شخصی خود را می پوشند است. توانایی این اطلاعات تغییر در شیوه زندگی قابل توجهی برای بسیاری از کاربران فیت بیت کاتالیز شده است. فلپس و کارول به اشتراک گذاری یک زن و شوهر مواردی که مشتریان وفادار بدون توضیح فیت بیت خود را از دست و بیشتر به عنوان یک حرکت ناامیدی از هر چیز دیگری، آنها خدمات به مشتریان تماس برای دیدن اگر هر چیزی می تواند انجام شود. با تعجب خود، فیت بیت آنها را جایگزینی با هیچ سوالات پرسیده ارسال می شود.
درس این به ما می آموزد این است که، "یک بار به شما قدرت به مشتریان با دستگاه ها و داده هایی را که به زندگی خود یکپارچه، توپ لکنت زبان پیدا کردن. منجر به مناسبت با پشتیبانی از مشتری فوق العاده است. "آنها در به در مورد ارزش های باور نکردنی از دهان به دهان که ناشی از این تجربه صحبت کنید.

فلپس و کارول را به اشتراک بگذارید یک مثال شگفت انگیز از چگونگی شرکت عینک، سازی Warby Parker فعالانه شگفت زده مشتری. داستان با یک مرد ترک عینک خواندن سفارشی خود را بر روی مترو در نیویورک آغاز شده است. او آنلاین رفت و دستور داد یک عینک روز بعد.
مدت کوتاهی پس از آن، او یک بسته از سازی Warby Parker با دو نام تجاری جفت جدید از عینک خواندن دریافت کرده است. ظاهرا عینک از دست رفته خود توسط یک کارمند سازی Warby Parker که قادر به پیگیری کردن مشتری بر اساس سبک و نسخه همراه با این واقعیت است که او به احتمال زیاد از نیویورک بود پیدا شد. این واقعیت که او در وب سایت خود در روز بعد رفته بود به سفارش عینک جدید هویت خود را تایید شده است. این برخی از کارهای پلیسی قابل توجه است که ممکن نخواهد بود اگر نه برای سازی Warby Parker پیگیری هر یک از مشتریان خود را در سیستم CRM است.

ضوابط خواستگاری خدمات با SarvCRM

SarvCRM یک سیستم CRM پیش بینی با محلول تماس با مسیریابی که از طریق مجموعه ای از الگوریتم تجزیه و تحلیل الگوهای گفتاری مشتریان برای تعیین نوع شخصیت خود ایجاد شده است. آنها سپس جفت تماس گیرنده با ماموران مرکز تماس که یک شخصیت مشابه است. SarvCRM پیدا کرده است که مشتریان به احتمال بیشتری به خرید از و لذت بردن از تعامل با مردم آنها قادر به ارتباط با و ارتباط با. فلپس و کارول توجه داشته باشید که این واقعا طول می کشد ضبط تماس در مراکز تماس به یک سطح کاملا جدید است.
چگونه دیزنی پاسخدهی
لحظه AHA نهایی من می آید از یک مثال فلپس و کارول در مورد دیزنی، یک شرکت افسانه ای که آن را به تجربه مشتری می آید به اشتراک گذاشته. آنها به تصویر کشیدن یک مرکز فرماندهی در پارک که در آن زمان انتظار در جاذبه به طور مداوم در حال نظارت. هنگامی که زمان انتظار ضربه یک سطح خاص، آنها در واقع شخصیت برای سرگرم کردن مهمانان به عنوان آنها صبر اعزام. چه استراتژی های نوین برای زمان انتظار به جای مشتریان به سادگی ترک به خورش در خط.
این صرفا تعداد انگشت شماری از نمونه هایی از ثروت مشترک در آبی ماهی قرمز. در هر یک از این، با این حال شما می توانید ببینید چگونگی به کاربردن تکنولوژی و داده های بزرگ برای ارتباط با مشتریان در سطح بسیار شخصی است. این به این ارتباط که همه چیز رانندگی مانند وفاداری و دهان به دهان که کسب و کار تمایل است. من شما را تشویق به خواندن آبی ماهی قرمز و شروع به در مورد چگونه شما می توانید تجربه مشتری خود را به یک سطح کاملا جدید را می بینم.


Comments

Popular posts from this blog

پیگیری سفارشات با استفاده از باشگاه مشتریان و گردش کار

ثبت سفارش و درخواست مشتریان و پیگیری سفارشات جزو مواردی است که در بسیاری از شرکتها مورد نیاز است ، مثلا شما یک فرم با عنوان ثبت سفارش در سایت خود قرار می دهید و انتظار دارید مشتریان این فرم را پر کنند و بعد از آن روند پیگیری این سفارش در شرکت شما بین کارمندان شما به جریان بیفتد و در نهایت مشتری بتواند وضعیت سفارش خود را از طریق سایت ( باشگاه مشتریان ) و یا پیامک پیگیری کند . و در مثالی دیگر شما یک فرم استخدام در سایت خود قرار می دهید و تمایل دارید متقاضیان بتوانند با پر کردن این فرم روند بررسی استخدام خود را بدون تماس تلفنی پیگیری کنند . امکانات کاربردی و متنوع نرم افزار crm  این کار را برای شما به ساده ترین شکل ممکن انجام میدهد . ساختن فرم دلخواه و قرار دادن آن در وب سایت به راحتی میتواند از طریق فرم ساز نرم افزار crm فرم دلخواه خود را ایجاد کنید که قبلا در نوشته های دیگر به آن اشاره شده است. در هنگام ساخت فرم گزینه های زیر را باید تیک بزنید تا فعال شود : فرم به صورت مستقل قابل دسترسی باشد : این گزینه اجازه میدهد بتوانید فرم را خارج از محیط نرم افزار مثلا د...

قيمت نرم افزار CRM

چطور بهترین نرم افزار CRM رو برای شرکتمان انتخاب کنیم؟ در ابتدا باید 3 سوال در کسب و کارتان مطرح کنید: 1. چقدر حاضرید پرداخت کنید؟ 2. چرا کسب و کار شما به CRM نیاز دارد؟ 3. کسب و کار شما چه ویژگی هایی دارد؟ با توضیح بیشتر در خصوص این سوالات ما به شما در انتخاب یک نرم افزارcrm مناسب کمک خواهیم کرد.   قيمت نرم افزار CRM CRM ها قيمت هاي متفاوتي دارند و شرکت هاي فروشنده قيمت گذاري هاي متنوعي بر اساس انواع عوامل مانند تعداد کاربران و ويژگي هاي موجود در نرم افزار لحاظ مي کنند. آيا هنوز بودجه اي براي تهيه نرم افزار CRM اختصاص نداده ايد؟ و يا در مورد تهيه آن مطمئن نيستيد؟ شما بايد ديدن چند نرم افزار مختلف مي توانيد در مرود تهيه يا عدم تهيه اين نرم افزار تصميم بگيريد و در گام بعد با استعلام قيمت هاي بدست آورده بودجه اي متناسب با خواست و نياز مجموعه خود براي نرم افزار CRM اختصاص دهيد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM لطفا از این وبسایت بازدید کنید. آيا به نرم افزار CRM احتياح داريد؟ نرم افزار مديريت ارتباز با مشتري مي تواند کار شما را به عنوان صاحب يک کسب و ...

نرم افزار CRM سیستمی برای پیاده سازی صحیح مشارکت در کارها

در هر سازمان ارجاع کار و مشارکت بخش مهمی از ارتباط با مشتری را تشکیل می دهد. در ارتباط با مشتری لازم به مشارکت بخش های مختلف سازمان می باشد و انجام درست و صحیح این ارجاعات و مشارکت ها می تواند تاثیر زیادی در فروش و کسب و کار شما داشته باشد. همچنین این موضوع در مدیریت درست زمان موثر است. این مشارکت در زمان های مختلف و قسمت های مختلف کار تاثیرگذار است. استفاده از ابزارها مانند نرم افزار CRM هموار کننده مناسب مسیر می باشد.  در بعضي از سازمان ها پروسه اي که قبل از فروش انجام مي شود، مشارکت بخش هاي مختلف از جمله واحد فروش، واحد مالي، مديريت و توليد را نيازمند مي باشد و اين گردش کار که مي تواند شامل درخواست تاييد، تغير در توافقات و ... باشد، نيازمند ارجا درست کار بين کارشناسان واحد هاي مختلف مي باشد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نرم افزار crm ایرانی لطفا از این وبسایت بازدید کنید. فروش به مشتري باعث ارتباط ساير واحد هاي سازمان مثل خدمات، پشتيباني و ... با مشتري مي باشد. در واقع فروش باعث شروع پروژه خدمات مشتري براي واحد پشتيباني مي شود و لازم است تا ارجا کار از واح...