4 بینش تجربه مشتری از ماهی قرمز آبی
چه کسی کتاب الکترونیکی رایگان را دوست ندارد؟ من می خواهم به یک فریاد بزرگ به Voiance خدمات زبان برای دادن بهترین SWAG تا به حال در ICMI تماس با مرکز نمایشگاه امسال است. یکی از کتاب های رخ داده است به ماهی قرمز آبی توسط استن فلپس و اوان کارول. سری ماهی قرمز فلپس به مدت طولانی در فهرست باید به عنوان خوانده شده. با مانع از واقع خرید کتاب حذف شده، من کبوتر داده in.Big راست به مدت طولانی به یک موضوع مورد علاقه به من و در همان نفس، یکی که مشکل به بسته بندی کردن ذهن من در اطراف بوده است. در آبی ماهی قرمز، فلپس و کارول عنوان مثال پس از به عنوان مثال از شرکت هایی که در حال آوردن داده های بزرگ و داده های کمی با هم به فرد تجربه مشتری برجسته. آنها شکستن کتاب به سه R است، صحبت کردن در مورد چگونه سازمان ایجاد روابط، پاسخگویی و آمادگی با مشتریان.
باز هم، من کمی آهسته در این داده های بزرگ بحث داده های کمی است. اجازه دهید من مکث و ارائه یک تعریف عملی است. فکر می کنم از داده های بزرگ به عنوان سازمان همه چیز در مورد مشتریان و کاربران خود را به عنوان یک کل جمعی مطمئن شوید. است که در آن مجموعه ای از داده ها، شما می توانید روند جذاب پیدا کنید. در حال حاضر در مورد داده های کمی به عنوان داده منحصر به فرد برای هر مشتری فکر می کنم. در طول چند لحظه بعد، من می خواهم به برخی از نمونه های مورد علاقه من از شرکت آوردن داده های بزرگ و کوچک با هم.
اگر شما با Fitbit آشنا نیست، آن را یک گروه که کاربران در اطراف مچ دست خود را که اجازه می دهد تا آنها را به پیگیری اطلاعات تناسب اندام شخصی خود را می پوشند است. توانایی این اطلاعات تغییر در شیوه زندگی قابل توجهی برای بسیاری از کاربران فیت بیت کاتالیز شده است. فلپس و کارول به اشتراک گذاری یک زن و شوهر مواردی که مشتریان وفادار بدون توضیح فیت بیت خود را از دست و بیشتر به عنوان یک حرکت ناامیدی از هر چیز دیگری، آنها خدمات به مشتریان تماس برای دیدن اگر هر چیزی می تواند انجام شود. با تعجب خود، فیت بیت آنها را جایگزینی با هیچ سوالات پرسیده ارسال می شود.
درس این به ما می آموزد این است که، "یک بار به شما قدرت به مشتریان با دستگاه ها و داده هایی را که به زندگی خود یکپارچه، توپ لکنت زبان پیدا کردن. منجر به مناسبت با پشتیبانی از مشتری فوق العاده است. "آنها در به در مورد ارزش های باور نکردنی از دهان به دهان که ناشی از این تجربه صحبت کنید.
فلپس و کارول را به اشتراک بگذارید یک مثال شگفت انگیز از چگونگی شرکت عینک، سازی Warby Parker فعالانه شگفت زده مشتری. داستان با یک مرد ترک عینک خواندن سفارشی خود را بر روی مترو در نیویورک آغاز شده است. او آنلاین رفت و دستور داد یک عینک روز بعد.
مدت کوتاهی پس از آن، او یک بسته از سازی Warby Parker با دو نام تجاری جفت جدید از عینک خواندن دریافت کرده است. ظاهرا عینک از دست رفته خود توسط یک کارمند سازی Warby Parker که قادر به پیگیری کردن مشتری بر اساس سبک و نسخه همراه با این واقعیت است که او به احتمال زیاد از نیویورک بود پیدا شد. این واقعیت که او در وب سایت خود در روز بعد رفته بود به سفارش عینک جدید هویت خود را تایید شده است. این برخی از کارهای پلیسی قابل توجه است که ممکن نخواهد بود اگر نه برای سازی Warby Parker پیگیری هر یک از مشتریان خود را در سیستم CRM است.
ضوابط خواستگاری خدمات با SarvCRM
SarvCRM یک سیستم CRM پیش بینی با محلول تماس با مسیریابی که از طریق مجموعه ای از الگوریتم تجزیه و تحلیل الگوهای گفتاری مشتریان برای تعیین نوع شخصیت خود ایجاد شده است. آنها سپس جفت تماس گیرنده با ماموران مرکز تماس که یک شخصیت مشابه است. SarvCRM پیدا کرده است که مشتریان به احتمال بیشتری به خرید از و لذت بردن از تعامل با مردم آنها قادر به ارتباط با و ارتباط با. فلپس و کارول توجه داشته باشید که این واقعا طول می کشد ضبط تماس در مراکز تماس به یک سطح کاملا جدید است.
چگونه دیزنی پاسخدهی
چگونه دیزنی پاسخدهی
لحظه AHA نهایی من می آید از یک مثال فلپس و کارول در مورد دیزنی، یک شرکت افسانه ای که آن را به تجربه مشتری می آید به اشتراک گذاشته. آنها به تصویر کشیدن یک مرکز فرماندهی در پارک که در آن زمان انتظار در جاذبه به طور مداوم در حال نظارت. هنگامی که زمان انتظار ضربه یک سطح خاص، آنها در واقع شخصیت برای سرگرم کردن مهمانان به عنوان آنها صبر اعزام. چه استراتژی های نوین برای زمان انتظار به جای مشتریان به سادگی ترک به خورش در خط.
این صرفا تعداد انگشت شماری از نمونه هایی از ثروت مشترک در آبی ماهی قرمز. در هر یک از این، با این حال شما می توانید ببینید چگونگی به کاربردن تکنولوژی و داده های بزرگ برای ارتباط با مشتریان در سطح بسیار شخصی است. این به این ارتباط که همه چیز رانندگی مانند وفاداری و دهان به دهان که کسب و کار تمایل است. من شما را تشویق به خواندن آبی ماهی قرمز و شروع به در مورد چگونه شما می توانید تجربه مشتری خود را به یک سطح کاملا جدید را می بینم.
Comments
Post a Comment