Skip to main content

قيمت نرم افزار CRM

چطور بهترین نرم افزار CRM رو برای شرکتمان انتخاب کنیم؟

در ابتدا باید 3 سوال در کسب و کارتان مطرح کنید:
1. چقدر حاضرید پرداخت کنید؟
2. چرا کسب و کار شما به CRM نیاز دارد؟
3. کسب و کار شما چه ویژگی هایی دارد؟ با توضیح بیشتر در خصوص این سوالات ما به شما در انتخاب یک نرم افزارcrm مناسب کمک خواهیم کرد.  



قيمت نرم افزار CRM
CRM ها قيمت هاي متفاوتي دارند و شرکت هاي فروشنده قيمت گذاري هاي متنوعي بر اساس انواع عوامل مانند تعداد کاربران و ويژگي هاي موجود در نرم افزار لحاظ مي کنند.
آيا هنوز بودجه اي براي تهيه نرم افزار CRM اختصاص نداده ايد؟ و يا در مورد تهيه آن مطمئن نيستيد؟
شما بايد ديدن چند نرم افزار مختلف مي توانيد در مرود تهيه يا عدم تهيه اين نرم افزار تصميم بگيريد و در گام بعد با استعلام قيمت هاي بدست آورده بودجه اي متناسب با خواست و نياز مجموعه خود براي نرم افزار CRM اختصاص دهيد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM لطفا از این وبسایت بازدید کنید.

آيا به نرم افزار CRM احتياح داريد؟
نرم افزار مديريت ارتباز با مشتري مي تواند کار شما را به عنوان صاحب يک کسب و کار آسان تر کند و همچنين به تيم فروش شما کمک مي کند تا کار آمد تر کار کنند.
گرچه تقريبا همه کسب و کار ها مي توانند از نرم افزار CRM استفاده کنند اما آن براي همه نيست.
  • اگر به يک ارتباط قوي با مشتريان نياز داريد نرم افزار CRM مي تواند اين مهم را برآورده سازد.  برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
  • اگر پروژه هاي طولاني و زمانبري داريد.
  • اگر مشتريان و مخاطبين زيادي داريد.
  • اگر دائما در حال تغيير پرسنل هستيد.
  • اگر بانک اطلاعات دقيقي از مشتريان نداريد.
  • اگر نياز به گزارشات سازمان يافته داريد.
  • اگر چشم انداز هاي بلند مدت داريد.
  • اگر به دنبال ردگيري فروش يا رقيب هستيد.
  • اگر نياز به اطلاعات به روز شده در خصو مشتريان داريد.
  • اگر ...
  • کسب و کار شما چه ويژگي هايي داريد؟
  • چه تعداد پرسنل داريد؟
  • سمت و جايگاه افراد در مجموعه شما به چه نحوي توزيع شده است؟
  • کسب و کار شما خدماتي، بازرگاني و ... ست؟
  • بازار رقابتي شما چگونه است؟
  • کلاس کاري مشتريان خود را در چه سطحي ست؟

Comments

Popular posts from this blog

پیگیری سفارشات با استفاده از باشگاه مشتریان و گردش کار

ثبت سفارش و درخواست مشتریان و پیگیری سفارشات جزو مواردی است که در بسیاری از شرکتها مورد نیاز است ، مثلا شما یک فرم با عنوان ثبت سفارش در سایت خود قرار می دهید و انتظار دارید مشتریان این فرم را پر کنند و بعد از آن روند پیگیری این سفارش در شرکت شما بین کارمندان شما به جریان بیفتد و در نهایت مشتری بتواند وضعیت سفارش خود را از طریق سایت ( باشگاه مشتریان ) و یا پیامک پیگیری کند . و در مثالی دیگر شما یک فرم استخدام در سایت خود قرار می دهید و تمایل دارید متقاضیان بتوانند با پر کردن این فرم روند بررسی استخدام خود را بدون تماس تلفنی پیگیری کنند . امکانات کاربردی و متنوع نرم افزار crm  این کار را برای شما به ساده ترین شکل ممکن انجام میدهد . ساختن فرم دلخواه و قرار دادن آن در وب سایت به راحتی میتواند از طریق فرم ساز نرم افزار crm فرم دلخواه خود را ایجاد کنید که قبلا در نوشته های دیگر به آن اشاره شده است. در هنگام ساخت فرم گزینه های زیر را باید تیک بزنید تا فعال شود : فرم به صورت مستقل قابل دسترسی باشد : این گزینه اجازه میدهد بتوانید فرم را خارج از محیط نرم افزار مثلا د...

نرم افزار CRM سیستمی برای پیاده سازی صحیح مشارکت در کارها

در هر سازمان ارجاع کار و مشارکت بخش مهمی از ارتباط با مشتری را تشکیل می دهد. در ارتباط با مشتری لازم به مشارکت بخش های مختلف سازمان می باشد و انجام درست و صحیح این ارجاعات و مشارکت ها می تواند تاثیر زیادی در فروش و کسب و کار شما داشته باشد. همچنین این موضوع در مدیریت درست زمان موثر است. این مشارکت در زمان های مختلف و قسمت های مختلف کار تاثیرگذار است. استفاده از ابزارها مانند نرم افزار CRM هموار کننده مناسب مسیر می باشد.  در بعضي از سازمان ها پروسه اي که قبل از فروش انجام مي شود، مشارکت بخش هاي مختلف از جمله واحد فروش، واحد مالي، مديريت و توليد را نيازمند مي باشد و اين گردش کار که مي تواند شامل درخواست تاييد، تغير در توافقات و ... باشد، نيازمند ارجا درست کار بين کارشناسان واحد هاي مختلف مي باشد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نرم افزار crm ایرانی لطفا از این وبسایت بازدید کنید. فروش به مشتري باعث ارتباط ساير واحد هاي سازمان مثل خدمات، پشتيباني و ... با مشتري مي باشد. در واقع فروش باعث شروع پروژه خدمات مشتري براي واحد پشتيباني مي شود و لازم است تا ارجا کار از واح...