Skip to main content

مزایای بالا از یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای CRM

مزایای بالا از یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای مشاوره CRM


1. به دست آوردن زمان برای تمرکز بر وظایف اصلی کسب و کار
مردم به طور کلی شادترین انجام آنچه انجام می دهند بهترین. و آنها با وظایف منحرف که هیچ ربطی به با توابع کار ضروری خود را نا امید. پزشکان، وکلا، حسابداران، معماران، مهندسان، بازاریابان، مدیران اجرایی، مدیران اداری و ترین هر کس دیگری در بهترین حالت خود هستند که آنها را بر صلاحیتهای اصلی خود تمرکز کنند. زمان و تلاش صرف بدانند فناوری اطلاعات دارای هزینه فرصت بسیار واقعی است. تحقیق راه حل، اجرای فن آوری های جدید و رفع مشکلات مربوط به IT هستند برای حرفه ای ها غیر آن را بسیار ناکارآمد است. با استفاده از حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، کارکنان داخلی رایگان به صرف زمان با تمرکز بر فرصت های تولید درآمد و کسب و کار کسب و کار می باشد.

2. اقتصاد ضربه بزنید مقیاس و قدرت خرید
خدمات فن آوری ارائه دهندگان دستیابی به بازده و اقتصاد مقیاس بزرگتر زیرا آنها تمرکز بر روی آن. آنها تحکیم قدرت خرید و دسترسی به پایگاه دانش عمیق و گسترده داشته باشد. بنابراین آنها می توانند بهتر، راه حل ها و خدمات فن آوری سریعتر و ارزان تر ارائه کرده است. با استفاده از توسعه بهترین شیوه، این ارائه دهندگان به سادگی وظایف کامل به مراتب بیشتر موثر، اغلب به منظور از قدر بیشتر، از کسب و کارهای کوچک می تواند بر روی خود انجام دهد. تمامی این ها به صرفه جویی در هزینه واقعی از نظر هر دو زمان و پول است.

3. کاهش خرابی
حتی چند دقیقه از سیستم خرابی حمل هزینه کسب و کار بسیار زیاد است. به حداکثر رساندن آپ تایم باید یک اولویت بالا باشد. کسب و کارهای کوچک دیگر نمی توانیم مسائل را با اتصال به اینترنت، ارتباطات ایمیل، داده های فاسد یا شکست سیستم - هزینه در واکنش به این حوادث است بیش از حد بالا است. خدمات حرفه ای فن آوری ارائه دهندگان ارائه برنامه ریزی شده، روش های اندازه گیری به تعمیر و نگهداری سیستم های فعال، امنیت، پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه است. زمانی که ارائه دهندگان زن و شوهر این با نظارت سیستم های از راه دور و 24/7 قابلیت پاسخ آنها را کاهش دهد و اغلب کاملا از بین بردن خرابی پرهزینه است.

4. کاهش هزینه و کنترل هزینه های عملیاتی
قابل پیش بینی هزینه های IT. ارزش کسب و کار خدمات فن آوری ارائه دهندگان فراتر کاهش هزینه و بازده آنها در نتیجه صرفه جویی در دلار بسیار سخت است. تقریبا در همه موارد، کسب و کارهای کوچک صرف 25٪ تا 50٪ کمتر از هزینه حتی یک سطح متوسط ​​و حرفه ای IT. صرفه جویی در هزینه های اضافی متوجه از استخدام، آموزش، تعطیلات، روز بیمار، گردش مالی و مدیریت مسائل دیگر، همه و همه از معادله گرفته شده است. هنگامی که با استفاده از یک حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، هزینه ها بودجه، برنامه ریزی شده و کنترل می شود.

5. اخذ بر روی تقاضا منابع
بسیاری از کسب و کارهای کوچک خود را با چالش های رشد و یا در زمان با بار پوسته پوسته شدن را پیدا هر دو مورد در حال حاضر یک معضل منابع انسانی واقعی که با تکیه بر در خانه منابع IT، به ویژه هنگامی که این حوادث ناخواسته می باشد. این الزامات همه بیش از حد ناگهانی به ندرت در شسته و رفته بلوک 40 ساعت است. کسب و کارهای کوچک ممکن است نیاز به انتخابی اضافه کردن و یا کاهش عملکردهای اجرایی، تخصص استراتژیک و یا ترکیبی از هر دو. آنها نیاز به چابکی از منابع فقط در زمان برای موارد اضطراری و توانایی به سرعت در حال تنظیم روز به سطح حمایت از فن آوری روز است. با استفاده از یک حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، این انعطاف پذیری همراه با سهولت و بدون موثر امرار معاش یا اخلاقی کارکنان.

6. بهبود بهره وری
فناوری بهبود بهره وری را قادر می سازد ارتباطات، همکاری، و به اشتراک گذاری دانش که اجازه می دهد تا کارکنان به نوآوری. این ویژگی ها از طریق بسیاری از فن آوری از جمله فایل سرورها، پایگاه داده مرکزی، اتصال باند پهن، سیستم عامل تلفن همراه، ارتباطات ایمیل، و بسیاری دیگر تحویل داده است. با این حال، بهره وری واقعی و سود کسب و کار تنها می توان متوجه شد که این تکنولوژی پیچیده است که به درستی برنامه ریزی شده، اجرا و نگهداری. بهترین شیوه و تجربه جامع در اطراف برنامه ریزی، پیاده سازی و نگهداری چنین سیستم اجازه می دهد خدمات فن آوری ارائه دهندگان به موفقیت ارائه این پیشرفت بهره وری است.

7. دسترسی استعداد بسیار تخصصی
پیچیده طبیعت و تغییر سریع infields مانند حقوقی، حسابداری و فناوری اطلاعات بهترین چپ به کارشناسان - اگر تنها به دلیل مقدار مطلق از تلاش مورد نیاز برای به دست آوردن حتی دانش پایه. منابع خدمات فن آوری ارائه دهندگان اجازه می دهد کسب و کارهای کوچک به منظور جلب بر تخصص تخصصی که در غیر این صورت بیش از حد گران برای توسعه و حفظ در خانه باشد. کسب و کارهای کوچک نمی تواند هزینه موثر رسیدن به مقیاس انسانی و انعطاف پذیری لازم به درستی محیط فن آوری خود را حمایت می کنند. حتی یک کارمند بسیار با تجربه و اختصاص داده شده از آن است که محدود به مهارت های خود را، و راه های محدود برای کمک با مسائل فراتر از درک خود را. خدمات حرفه ای فن آوری ارائه دهندگان دسترسی به تیم از متخصصان IT که ارائه دانش فناوری مقطعی مورد نیاز برای ارائه هر دو در حال و پشتیبانی حیاتی برای شبکه های کسب و کار کوچک را ارائه دهد.

8. تحقق لبه تکنولوژی بیش از رقبای
امکان استفاده از فن آوری های جدید است که کمک خواهد کسب و کار شما را تشخیص مزیت رقابتی در مقابل فقط تسطیح زمین بازی. خدمات فن آوری ارائه دهندگان نگه دارید تا با آخرین فن آوری اطلاعات از طریق آموزش مداوم و تجربه دنیای واقعی است. آنها می دانند که چگونه برای اجرای آخرین برنامه های کاربردی سخت افزار، نرم افزار و شبکه در دسترس. به عنوان مهم آنها می دانند که فن آوری ارزش سرمایه گذاری نیست. قابلیت از این ارائه دهندگان CRM را به حرکت سریع، کمک می کند تا کسب و کارهای کوچک سرعت زمان به بازار است. این ارائه می دهد یک مزیت رقابتی و نیز افزایش می دهد توانایی واکنش به تهدیدات رقابتی.

9. جذب و حفظ کارکنان
کارمندان می خواهید برای کار در یک محیط که در آن کامپیوتر خود می باشد و در حال اجرا. که در آن زمان پایین حداقل است و نرم افزار کار می کند مانند آن قرار است. کارمندان می خواهید به رقابت با رقبای خود و آنها می خواهند ابزار فن آوری است که واقعا کمک آنها را تحویل. کارمندان انتظار به بالا و در حال اجرا با راه حل های فناوری در حال حاضر که کمک به آنها تجاوز، و نه فقط انتظارات را برآورده. کسانی که از ورود به نیروی کار امروز وزن دلاوری تکنولوژی یک شرکت است. استفاده حرفه ای ارائه دهنده خدمات فن آوری اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک برای پاسخگویی به این انتظارات و توانایی خود را برای جذب و حفظ کارکنان را افزایش می دهد.

10. دسترسی به پشتیبانی فروشنده در غیر این صورت در دسترس نیست
دسترسی به تولید کنندگان در حمایت از فن آوری های پیچیده به طور موثر بسیار مهم است. تولید کنندگان فناوری به طور سنتی حمایت کاربر مستقیم اندکی فراهم می کند. هنگامی که در دسترس است، این حمایت های اساسی و اغلب غیر قابل اعتماد است. این بسیار برای کسب و کار کوچک است که پاسخ پشتیبانی از مشتری، اما به ندرت آن را دریافت خسته کننده است. از طریق ارتباط با ارائه خدمات حرفه ای فن آوری خوبی برقرار شد، کسب و کارهای کوچک لذت بردن از مزایای اولویت دسترسی به مایکروسافت، سیسکو و هزاران نفر از دیگر فروشندگان تکنولوژی.

Comments

Popular posts from this blog

پیگیری سفارشات با استفاده از باشگاه مشتریان و گردش کار

ثبت سفارش و درخواست مشتریان و پیگیری سفارشات جزو مواردی است که در بسیاری از شرکتها مورد نیاز است ، مثلا شما یک فرم با عنوان ثبت سفارش در سایت خود قرار می دهید و انتظار دارید مشتریان این فرم را پر کنند و بعد از آن روند پیگیری این سفارش در شرکت شما بین کارمندان شما به جریان بیفتد و در نهایت مشتری بتواند وضعیت سفارش خود را از طریق سایت ( باشگاه مشتریان ) و یا پیامک پیگیری کند . و در مثالی دیگر شما یک فرم استخدام در سایت خود قرار می دهید و تمایل دارید متقاضیان بتوانند با پر کردن این فرم روند بررسی استخدام خود را بدون تماس تلفنی پیگیری کنند . امکانات کاربردی و متنوع نرم افزار crm  این کار را برای شما به ساده ترین شکل ممکن انجام میدهد . ساختن فرم دلخواه و قرار دادن آن در وب سایت به راحتی میتواند از طریق فرم ساز نرم افزار crm فرم دلخواه خود را ایجاد کنید که قبلا در نوشته های دیگر به آن اشاره شده است. در هنگام ساخت فرم گزینه های زیر را باید تیک بزنید تا فعال شود : فرم به صورت مستقل قابل دسترسی باشد : این گزینه اجازه میدهد بتوانید فرم را خارج از محیط نرم افزار مثلا د...

قيمت نرم افزار CRM

چطور بهترین نرم افزار CRM رو برای شرکتمان انتخاب کنیم؟ در ابتدا باید 3 سوال در کسب و کارتان مطرح کنید: 1. چقدر حاضرید پرداخت کنید؟ 2. چرا کسب و کار شما به CRM نیاز دارد؟ 3. کسب و کار شما چه ویژگی هایی دارد؟ با توضیح بیشتر در خصوص این سوالات ما به شما در انتخاب یک نرم افزارcrm مناسب کمک خواهیم کرد.   قيمت نرم افزار CRM CRM ها قيمت هاي متفاوتي دارند و شرکت هاي فروشنده قيمت گذاري هاي متنوعي بر اساس انواع عوامل مانند تعداد کاربران و ويژگي هاي موجود در نرم افزار لحاظ مي کنند. آيا هنوز بودجه اي براي تهيه نرم افزار CRM اختصاص نداده ايد؟ و يا در مورد تهيه آن مطمئن نيستيد؟ شما بايد ديدن چند نرم افزار مختلف مي توانيد در مرود تهيه يا عدم تهيه اين نرم افزار تصميم بگيريد و در گام بعد با استعلام قيمت هاي بدست آورده بودجه اي متناسب با خواست و نياز مجموعه خود براي نرم افزار CRM اختصاص دهيد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM لطفا از این وبسایت بازدید کنید. آيا به نرم افزار CRM احتياح داريد؟ نرم افزار مديريت ارتباز با مشتري مي تواند کار شما را به عنوان صاحب يک کسب و ...

نرم افزار CRM سیستمی برای پیاده سازی صحیح مشارکت در کارها

در هر سازمان ارجاع کار و مشارکت بخش مهمی از ارتباط با مشتری را تشکیل می دهد. در ارتباط با مشتری لازم به مشارکت بخش های مختلف سازمان می باشد و انجام درست و صحیح این ارجاعات و مشارکت ها می تواند تاثیر زیادی در فروش و کسب و کار شما داشته باشد. همچنین این موضوع در مدیریت درست زمان موثر است. این مشارکت در زمان های مختلف و قسمت های مختلف کار تاثیرگذار است. استفاده از ابزارها مانند نرم افزار CRM هموار کننده مناسب مسیر می باشد.  در بعضي از سازمان ها پروسه اي که قبل از فروش انجام مي شود، مشارکت بخش هاي مختلف از جمله واحد فروش، واحد مالي، مديريت و توليد را نيازمند مي باشد و اين گردش کار که مي تواند شامل درخواست تاييد، تغير در توافقات و ... باشد، نيازمند ارجا درست کار بين کارشناسان واحد هاي مختلف مي باشد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نرم افزار crm ایرانی لطفا از این وبسایت بازدید کنید. فروش به مشتري باعث ارتباط ساير واحد هاي سازمان مثل خدمات، پشتيباني و ... با مشتري مي باشد. در واقع فروش باعث شروع پروژه خدمات مشتري براي واحد پشتيباني مي شود و لازم است تا ارجا کار از واح...