مزایای بالا از یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای مشاوره CRM
1. به دست آوردن زمان برای تمرکز بر وظایف اصلی کسب و کار
مردم به طور کلی شادترین انجام آنچه انجام می دهند بهترین. و آنها با وظایف منحرف که هیچ ربطی به با توابع کار ضروری خود را نا امید. پزشکان، وکلا، حسابداران، معماران، مهندسان، بازاریابان، مدیران اجرایی، مدیران اداری و ترین هر کس دیگری در بهترین حالت خود هستند که آنها را بر صلاحیتهای اصلی خود تمرکز کنند. زمان و تلاش صرف بدانند فناوری اطلاعات دارای هزینه فرصت بسیار واقعی است. تحقیق راه حل، اجرای فن آوری های جدید و رفع مشکلات مربوط به IT هستند برای حرفه ای ها غیر آن را بسیار ناکارآمد است. با استفاده از حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، کارکنان داخلی رایگان به صرف زمان با تمرکز بر فرصت های تولید درآمد و کسب و کار کسب و کار می باشد.
2. اقتصاد ضربه بزنید مقیاس و قدرت خرید
خدمات فن آوری ارائه دهندگان دستیابی به بازده و اقتصاد مقیاس بزرگتر زیرا آنها تمرکز بر روی آن. آنها تحکیم قدرت خرید و دسترسی به پایگاه دانش عمیق و گسترده داشته باشد. بنابراین آنها می توانند بهتر، راه حل ها و خدمات فن آوری سریعتر و ارزان تر ارائه کرده است. با استفاده از توسعه بهترین شیوه، این ارائه دهندگان به سادگی وظایف کامل به مراتب بیشتر موثر، اغلب به منظور از قدر بیشتر، از کسب و کارهای کوچک می تواند بر روی خود انجام دهد. تمامی این ها به صرفه جویی در هزینه واقعی از نظر هر دو زمان و پول است.
3. کاهش خرابی
حتی چند دقیقه از سیستم خرابی حمل هزینه کسب و کار بسیار زیاد است. به حداکثر رساندن آپ تایم باید یک اولویت بالا باشد. کسب و کارهای کوچک دیگر نمی توانیم مسائل را با اتصال به اینترنت، ارتباطات ایمیل، داده های فاسد یا شکست سیستم - هزینه در واکنش به این حوادث است بیش از حد بالا است. خدمات حرفه ای فن آوری ارائه دهندگان ارائه برنامه ریزی شده، روش های اندازه گیری به تعمیر و نگهداری سیستم های فعال، امنیت، پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه است. زمانی که ارائه دهندگان زن و شوهر این با نظارت سیستم های از راه دور و 24/7 قابلیت پاسخ آنها را کاهش دهد و اغلب کاملا از بین بردن خرابی پرهزینه است.
4. کاهش هزینه و کنترل هزینه های عملیاتی
قابل پیش بینی هزینه های IT. ارزش کسب و کار خدمات فن آوری ارائه دهندگان فراتر کاهش هزینه و بازده آنها در نتیجه صرفه جویی در دلار بسیار سخت است. تقریبا در همه موارد، کسب و کارهای کوچک صرف 25٪ تا 50٪ کمتر از هزینه حتی یک سطح متوسط و حرفه ای IT. صرفه جویی در هزینه های اضافی متوجه از استخدام، آموزش، تعطیلات، روز بیمار، گردش مالی و مدیریت مسائل دیگر، همه و همه از معادله گرفته شده است. هنگامی که با استفاده از یک حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، هزینه ها بودجه، برنامه ریزی شده و کنترل می شود.
5. اخذ بر روی تقاضا منابع
بسیاری از کسب و کارهای کوچک خود را با چالش های رشد و یا در زمان با بار پوسته پوسته شدن را پیدا هر دو مورد در حال حاضر یک معضل منابع انسانی واقعی که با تکیه بر در خانه منابع IT، به ویژه هنگامی که این حوادث ناخواسته می باشد. این الزامات همه بیش از حد ناگهانی به ندرت در شسته و رفته بلوک 40 ساعت است. کسب و کارهای کوچک ممکن است نیاز به انتخابی اضافه کردن و یا کاهش عملکردهای اجرایی، تخصص استراتژیک و یا ترکیبی از هر دو. آنها نیاز به چابکی از منابع فقط در زمان برای موارد اضطراری و توانایی به سرعت در حال تنظیم روز به سطح حمایت از فن آوری روز است. با استفاده از یک حرفه ای ارائه دهنده خدمات فنی، این انعطاف پذیری همراه با سهولت و بدون موثر امرار معاش یا اخلاقی کارکنان.
6. بهبود بهره وری
فناوری بهبود بهره وری را قادر می سازد ارتباطات، همکاری، و به اشتراک گذاری دانش که اجازه می دهد تا کارکنان به نوآوری. این ویژگی ها از طریق بسیاری از فن آوری از جمله فایل سرورها، پایگاه داده مرکزی، اتصال باند پهن، سیستم عامل تلفن همراه، ارتباطات ایمیل، و بسیاری دیگر تحویل داده است. با این حال، بهره وری واقعی و سود کسب و کار تنها می توان متوجه شد که این تکنولوژی پیچیده است که به درستی برنامه ریزی شده، اجرا و نگهداری. بهترین شیوه و تجربه جامع در اطراف برنامه ریزی، پیاده سازی و نگهداری چنین سیستم اجازه می دهد خدمات فن آوری ارائه دهندگان به موفقیت ارائه این پیشرفت بهره وری است.
7. دسترسی استعداد بسیار تخصصی
پیچیده طبیعت و تغییر سریع infields مانند حقوقی، حسابداری و فناوری اطلاعات بهترین چپ به کارشناسان - اگر تنها به دلیل مقدار مطلق از تلاش مورد نیاز برای به دست آوردن حتی دانش پایه. منابع خدمات فن آوری ارائه دهندگان اجازه می دهد کسب و کارهای کوچک به منظور جلب بر تخصص تخصصی که در غیر این صورت بیش از حد گران برای توسعه و حفظ در خانه باشد. کسب و کارهای کوچک نمی تواند هزینه موثر رسیدن به مقیاس انسانی و انعطاف پذیری لازم به درستی محیط فن آوری خود را حمایت می کنند. حتی یک کارمند بسیار با تجربه و اختصاص داده شده از آن است که محدود به مهارت های خود را، و راه های محدود برای کمک با مسائل فراتر از درک خود را. خدمات حرفه ای فن آوری ارائه دهندگان دسترسی به تیم از متخصصان IT که ارائه دانش فناوری مقطعی مورد نیاز برای ارائه هر دو در حال و پشتیبانی حیاتی برای شبکه های کسب و کار کوچک را ارائه دهد.
8. تحقق لبه تکنولوژی بیش از رقبای
امکان استفاده از فن آوری های جدید است که کمک خواهد کسب و کار شما را تشخیص مزیت رقابتی در مقابل فقط تسطیح زمین بازی. خدمات فن آوری ارائه دهندگان نگه دارید تا با آخرین فن آوری اطلاعات از طریق آموزش مداوم و تجربه دنیای واقعی است. آنها می دانند که چگونه برای اجرای آخرین برنامه های کاربردی سخت افزار، نرم افزار و شبکه در دسترس. به عنوان مهم آنها می دانند که فن آوری ارزش سرمایه گذاری نیست. قابلیت از این ارائه دهندگان CRM را به حرکت سریع، کمک می کند تا کسب و کارهای کوچک سرعت زمان به بازار است. این ارائه می دهد یک مزیت رقابتی و نیز افزایش می دهد توانایی واکنش به تهدیدات رقابتی.
9. جذب و حفظ کارکنان
کارمندان می خواهید برای کار در یک محیط که در آن کامپیوتر خود می باشد و در حال اجرا. که در آن زمان پایین حداقل است و نرم افزار کار می کند مانند آن قرار است. کارمندان می خواهید به رقابت با رقبای خود و آنها می خواهند ابزار فن آوری است که واقعا کمک آنها را تحویل. کارمندان انتظار به بالا و در حال اجرا با راه حل های فناوری در حال حاضر که کمک به آنها تجاوز، و نه فقط انتظارات را برآورده. کسانی که از ورود به نیروی کار امروز وزن دلاوری تکنولوژی یک شرکت است. استفاده حرفه ای ارائه دهنده خدمات فن آوری اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک برای پاسخگویی به این انتظارات و توانایی خود را برای جذب و حفظ کارکنان را افزایش می دهد.
10. دسترسی به پشتیبانی فروشنده در غیر این صورت در دسترس نیست
دسترسی به تولید کنندگان در حمایت از فن آوری های پیچیده به طور موثر بسیار مهم است. تولید کنندگان فناوری به طور سنتی حمایت کاربر مستقیم اندکی فراهم می کند. هنگامی که در دسترس است، این حمایت های اساسی و اغلب غیر قابل اعتماد است. این بسیار برای کسب و کار کوچک است که پاسخ پشتیبانی از مشتری، اما به ندرت آن را دریافت خسته کننده است. از طریق ارتباط با ارائه خدمات حرفه ای فن آوری خوبی برقرار شد، کسب و کارهای کوچک لذت بردن از مزایای اولویت دسترسی به مایکروسافت، سیسکو و هزاران نفر از دیگر فروشندگان تکنولوژی.
Comments
Post a Comment